Jag vill dit


Ont i mina "muskler". Tränade ju som sagt imorse med lina och vi körde på bra tycker jag. Blev intervaller på löpbandet 25 min ( sjukt jobbigt ju, skulle kunna räcka för ett pass för mig, haha)  sen körde vi även armar och avslutade med några situps (: jag ska bli  fit och nöjd med min kropp! 


Sen hämtade Alexander mig så drog vi till min farmor och farfar för fika! Bra kombo när man nyss tränat, haha! Ska verklijen försöka bli böttre på det här med sötsaker, fika osv. Men absolut inte ta bort de helt, det gör de inte bättre, för mig iallafall som verkligen älskar gott gott. 




Avslutat helgen med film mys med mitt lilla och stora hjärta! ❤️ Imorgon blir de praktik igen, vecka 2/5 påbörjas! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback