Onsdag

 
Nu är det 4 dagar kvar och idag var jag hos barnmorskan, förhoppningsvis för sista gången (: allt såg bra ut som de gjort hela tiden, känns så bra! Hon sa att det är bara att sätta igång att föda nu :D dock så har jag seminarium imorgon, går hel dag på univerditetet och på fredag fortsätter det med en halv dag, efter det skulle det vata perfekt för dig att komma, W ❤️ 
 
Har att även hunnit med att träffa lina idag. Vi tig oss en Lunch på stan och babbla om allt möjligt (: när jag kom hem pluggade jag, läst igenom 4 arbeten som vardera är på ca 25 sidor så mitt huvud är ganska segt just nu. men om ett tag går jag ju faktiskt på mamma ledighet, så jag står ut ett tag till :D 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback