Fin lördag!

Sitter i köket nu och äter lunch, såhär tidigt en söndag förmiddag! Det beror dock på att jag sov hos Majda inatt och eftersom hon skulle jobba idag så tog jag och enya en promenad hem imorse. Igår hade vi det jättemysigt med ett glas vin / cola, massa chips och dipp och popcorn framför melodifestivalen.Tyckte faktiskt gårdagens bidrag va okej, bäst hitills måste jag säga av alla kval.

 
 
På dagen igår blev det en runda med mamma och pappa på stan. De hade verkligen köpmani båda två! Pappa köpte skor, en telefon, mamma köpte byxor, tröja och produkter på apoteket. Tillsammans köpte det en ny tvättmaskin också?! Det var behövliga saker sa dem (: Jag fick faktiskt en tröja och ett par strumpvyxor, sen björd de på lunch med, en mysig stund med föräldrarna som inte händer allt för ofta!
 
Nu ska jag till ikea en sväng, sen blir det plugg och träning i eftermiddag. Sen kommer min älskade pojkvän hem idag också ifrån äventyr i helgen!




Haha fick en likadan tröja av mamma & pappa i julklapp. :)

Svar: Haha, " mamms och pappa" tröja alltså ;b Väldigt mysig och skön!
Cassandra jonsson

2013-02-18 // 15:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback