Kärlek till djur

Helt ofattbart egentligen hur mycket ett djur kan betyda för en själv? Ni som har hund/katt eller dylikt förstår vad jag pratar om. För mig betyder Enya extremt mycket, så även för Alexander vet jag. Hon är som våran lilla bebis. Att alltid ha någon som väntar på en när man kommer hem, glad oavsett hur ens egna dag har varit. Det gör så himla mycket i vardagen och bara de att komma ut i friska luften varje dag! En sak vet jag, att jag älskar min familj som jag skapat, Alexander och Enya är allt för mig! <3
 
 




Hon är så söt! :D

Och du har så rätt så, vet inte vad jag skulle göra utan hundarna. Speciellt inte nu när Tommie är iväg, de är ju som barn! <3

2012-09-23 // 15:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback