Perfekt dag

Ligger i sängen, men min son på bröstet. Kan dagen sluta bättre? 

Idag har jag gjort massa saker, är totalt slut! Imorse åkte jag och William med mamma och pappa till åkers styckebruk ( ligger utanför Strängnäs) för att hälsa på min stora syster och deras ny kläckta dotter Nelly.  Så bedårande. Fick mig att verkligen tänka att tiden går så fort! Tänk att William har varit så liten, tänk att William bara låg sådär och sov konstant och nu är han vaken mesta delen på dagen, han var ett barn jämfört med lilla Nelly! Tog massa foton med min kamera som kommer upp imorgon (: här är några med mobilen iallafall :) 




Vi tog oss även en promenad när vi var där och Williams morfar fick ta honom i bärselen, så go! 



När vi kom hem var William helt slut! Blev att ge honom mat vid halv 8 sen somnade han, min lilla prins! Jag och Alexander hade bestämt att ta oss en vinkväll med varandra och bara mysa! Passa perfekt när William somnade i tid! Jag älskar dig så mycket min sambo, min livspartner och bästa vän! 






Som sagt ligger William på mig just nu, han vaknade precis när vi skulle lägga oss och var mys sugen :) dock har han somnat igen så ska lägga honom bredvid mig, jag vill ha dig sovandes vid mig inatt, vill ta till vara på varje sekund med dig! ❤️ 




» Marie

så himla mysigt :)

Svar: Ja, väldigt mysigt hela dan :D
Cassandra jonsson

2014-03-09 // 08:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback