Williams dag!


Herregud vilken bra helg de varit! I fredags kom Alexanders familj ifrån Skåne hit, vi gjorde alla tårtor och även dukade upp i lokalen. Dum som jag var tog jag inge kort på dukningen, någon av er som va med på dopet som gjorde de?! (: såhär blev tårtorna iallafall: 




 Faktiskt Alexander som gjorde de mesta, duktig ❤️ 

På kvällen senare myste vi med pizza! Var ganska trött så slocknade vid 22. På lördagen, den stora dagen klev vi upp vid 9 och började fixa till oss. Det var nervöst! Men vi kom till kyrkan i tid och allt var så himla bra! Så nöjd med allt! Det ända som saknades var min älskade syster Mikaela, men vi ses snart ❤️ Lite bilder från kyrkan: 





 
Har massa mer kort ifrån mamma och pappa som förmodligen kommer upp senare, men är super nöjd med allt! Min älskade familj, vänner och släkt, tack för att ni ville vara med på Williams dag❤️





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback