Härliga söndag

Idag har de varit full rulle här i familjen! Imorse begav vi oss till molkom eftersom min syster och hennes familj var där och hälsade på ett par vänner. Mysigt att få träffa dem och mina små syskonbarn fick även träffa William (: 


Rasmus första möte med William :) 


Även första gången för tindra (: 


Go fika! 

Efter molkom åkte vi hem och hämtade enya för att åka till rastgården så hon fick leka lite, min älskade vovve ❤️ Du betyder så mycket! 

Enya rent ut sagt slaktar sin kanin! 

Har även hunnit med att vara hos mas och pappa på den obligatoriska söndags middagen tillsammans (: fick även med mig lite prydnad till köket, lite färg gör de mesta! 


Nu ska vår lilla familj sätta oss i soffan och bara njuta av det sista av helgen innan veckan börjar och Alexander är ifrån oss igen. ❤️





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback