En bra dag

Idag lämnade vi William hemma hos mina föräldrar eftersom vi var bjudna hem till Jonas och Lisa på lite inflyttningsfest! Många kanske tycker det är konstigt att jag/vi lämnar bort William när han är så liten, men det är vårt barn och han älskar verkligen att vara där. Han får ju även ersättning nu till och från så han är inte beroende av mitt bröst på samma sätt och jag vet att han mår bra! Jag tycker det är extremt viktigt att jag får vara cassandra och inte bara mamma! Sen kommer ju givetvis William alltid i första hand så mobilen låg vid min sida hela tiden. Det hade gått jätte bra och han var så nöjd och belåten, duktiga lilla kille! ❤️ Såklart var mina tankar på Wille hela tiden, men jag kunde ändå slappna av och ha det trevligt (: nu ska vi ta och sova, imorgon är det plugg som gäller för min del! 

William som var redo för en tur till mormor och morfar (:





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback