Bad Björn

Denna söndagen har börjar bra (: vaknade utvilade då William sovit bra ( som vanligt ) vid 9 av klockan vi ställt. Vi försöker att gå upp den tiden varje dag så vi hinner ha familjetid innan Alexander ska till jobbet klockan 13, så vi har tagit det lungt här på morgonen och William har fått bada (: 

Vi använder oss utav denna smidiga bad Björn som vi fick av majda på baby showern, den är perfekt speciellt om jag är ensam hemma och Wille behöver bada (: han tycker även den är rolig! Får se hur länge den går att använda, men absolut en rekommendation! 

Nu så ska jag ta mig något litet att äta, sen bege mig ner i stan för att justera mina glasögon, ge Alexander sin matlåda och sen går jag och William till Ida och miliam :) bra söndag! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback