Ledig helg

Är ledig hela helgen, så himla skönt! Igår hade jag praktik till 3 tiden sen blev det hem och fixa till sig eftersom det väntades utgång med Ronja, Stina och Marie :) Majda och Therese kom förbi en sväng på förfesten också, riktigt trevligt och kul ! :D var lyckat ute också på nöjes, jag och Ronja stod längs fram på svenska björnstammen och rockade! Blev att dra våra klackar i tacket efter och det blev faktiskt en tidig hemgång :)

Idag är jag halv bakis, mest trött och seg. Ligger i soffan och slö tittar på någon film, myser med min lilla tjej enya också :))

Om ett tag kommer Alexander hem från jobb, och efter det ska vi till Therese och per, lina ska även med :) vi brudar ska nog flytt städa och grabbarna tapetsera!

Ha en bra lördag!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback