Sliten tjej

Hej och hå!

Ligger nerbäddad i sängen efter att ha sovit efter jobbet, varit en riktig tuff dag så hela jag kände för att ge upp, men lite sömn så mår jag bättre :))

Igår blev det faktiskt en spontan utgång för mig och Ronja även om jag skrev att det INTE skulle ske :b vi satt och drack lite vin och suget kom, speciellt eftersom ronjas tv blivit utslagen på kanaler efter det hemska vädret som varit :/ vi tog det ändå ganska lungt och blev några extra glas vin och sen, hör och häpna, drog vi till score :) va även med syster och hennes polare. En lyckad lagom kväll :)

Idag ska jag och Alexander på bio, vi ska se Ted :) hoppas den är bra. Ska bli riktigt mysigt att bara umgås vi två (:





Haha visste väl att du inte kunde hålla dig ;) hoppas filmen är bra ! Har hört att den ska vara rolig !

2012-10-20 // 22:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback