Back on track

Nu var det några dagar sen jag uppdaterade, men har verkligen inte haft tiden till det. I söndags drog jag och alxander till ullared. Vi gick upp klockan 3 på morgonen, och drog i väg vid 4 tiden. Vi kom fram strax efter att de hade öppnat och som tur va var det ingen kö in :) Vi shoppade loss och tog de vi ville ha, kändes verkligen bra att vi åkte tidigt för vid lunch kom nog alla som tänkt åka till ullared! ;o Vi var faktiskt klara på ullared strax efter 14-tiden, kunde knappt tro det själv.. Men vi hade gått igenom allt i lung och ro och även gått runt där ute vid butikerna :) Skönt var det att komma hem i tid iallafall, vi båda var helt slut! Tänkte lägga upp lite bilder på vad jag köpt, men det kommer upp imorgon, då har jag tid :D
 
Snart ska jag iväg och dansa afro dans med Ronja, ska bli kul :D Vill så gärna ha helgen här också, den kommer spenderas i Västerås med mina fina tjejer, vi åker och hälsar på Therese. Men först ska jag klara av veckan =)
 
 
PUSS





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback