Dag på stan.

Hallo! :)
 
Har idag varit ledig, varit riktigt skönt! Träffade Majda nere på stan vid 12 för att luncha, blev att äta wok. Var ett tag sen vi sågs, så hade mycket att prata om :) Stina kom också ner efter ett tag och det slutade med att vi gick på stan och shoppade. Stina shoppade som aldrig förr, men inte en ända sak var till henne själv, generös kvinna de där ;p Jag däremot köpte mig en tröja ( inte tagit kort ännu på den). En myströja men ändå en tröja som är snygg att ha till vardags! Mer sånt. Alexander som slutade 4, mötte upp oss och vi begav oss för att köpa mig en jacka. Jag har alltid varit den typen som gärna köper så billigt som möjligt och tänker inte på att kvalitén inte är
den bästa. Alexander har fått mig att tänka om lite på den saken, iallafall när det gäller vinterjacka. Blev att jag köpte mig en peak jacka som är så grymt skön och som jag vet kommer att hålla i några vintrar fram över. Någon tusenlapp extra blev det än vad jag vanligtvis brukar köpa kläder för, men vad gör det när jag är sååååå nöjd :))
 
Här är den: 
 
 
Vad tycker ni ?:)




» Lina

Snygg! :)

2012-11-06 // 21:37:51

Var gärna med i min veckans blogg tävling!

2012-11-07 // 10:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback