Måndag, men känns som onsdag!

Ny vecka, men känns som om denna veckan har varit längre, haha! Nog för att jag jobbade i helgen :) idag var det mera jobb, har fått hela veckan på samma avdelning, väldigt skönt! Ledig på fredag dock, längtar!

Idag har jag tränat med Majda, vi körde step men jag tyckte inte att det gav mig så mycket jag ville ha. Det var nytt och man hängde inte riktigt med, svetten kom men inte som önskat ;) därför tog jag med mig enya ut på en joggning runda när jag kom hem, så nu mår jag bra i kroppen (:

När jag kom hem från Friskis hade enya haft kul med kudden.. Hon har en period nu där kuddarna är väldigt goa att jucka på, kanske dags för löp period snart?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback