Effektiv dag!

Gokväll!

Idag har jag hunnit med massor! Jobbade på förmiddagen mellan 7:30-11:30, skön tid. När jag kom hem hade Alexander börjat att tvätta så jag hjälpte till. Har en vana att jag alltid vill storstäda, så vi började storstäda, såklart. När det är nytvättat , ny bäddat och städat hemma mår jag som bäst! Lagade även mat, blev pasta med cabonara sås, riktigt gott. Vid 4 tiden satte jag mig med hemtentan igen och betade av en liten del till. Väldigt svårt att hitta referenser måste jag säga, räcker absolut inte med de böcker jag har, tycker faktiskt de suger! Det gör allt mycket svårare och tar längre tid, men har bestämt mig att jag ska bli klar innan denna vecka är slut (:

Efter att pluggat ett tag tog jag mig en runda på 40 minuter med enya, sen tillbaka till datorn. Vid halv 7 mötte jag upp lina med vovvarna och det blev ännu en runda, 5 km rättare sagt (: har en nöjd hund hemma och jag känner mig nöjd med dagen :D

Imorgon ska jag upp tidigt, ska till förlossningen för första studiebesöks dagen, ska bli så spännande :D





Vi får ta en tur med Benji & Enya någon dag när det är soligt & fint :)

2012-12-11 // 22:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback