Lördag

Gokväll!

Nyss lagt mig i sängen efter att haft en hemma kväll med Majda och Marie :) åt massa onyttigheter och kollade på filmen " geek charming". En riktig High school film sånna man älskade att se när man var yngre :b

Idag vaknade jag av migrän, mindre kul. Mådde piss hela förmiddagen så fick börja senare på jobb idag. Att man aldrig blir av med den skiten, vill bara försvinna när det händer.. Men nu efteråt kan jag vara lugn ett tag då det inte kommer allt för ofta längre :)

Imorgon väntas sista arbetsdagen på sommarjobbet, Gud vad tiden gått fort och sommaren bara försvunnit.. Hoppas på fint väder till veckan så man kan njuta de sista innan plugget drar igång :)

Nu säger jag godnatt (:






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback