Första stegen

Ikväll tog William sina första riktiga steg. Han släppte taget om mina händer, stod stilla på plats och jag backade och sträckte ut mina armar, ja då gick han lungt och försiktigt mot mig. 6 steg! Jag blir så stolt och exalterad så jag spricker :) tänk att du, som va så liten nu helt plötsligt upptäcker en helt ny värld och din kropp. Älskade barn. 

Idag har det varit en intensiv dag, både på jobb och efteråt. Jag trivs verkligen super bra på jobbet och lär mig så otroligt mycket varje dag. Inte nog med det, så har jag även underbara kollegor :) efter jobb så kom Ida och miliam hit. Jag bjöd på middag som blev pasta carbonara. Blev såklart även massa skoj och bus (: nu ligger jag rak lång i soffan och har big brother och paradise hotel att se framemot :) 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback