Insperation

Bah, måste få insperation till att blogga igen. Den finns inte där just nu. Jag vet dock själv att när man följer någon och det är kass uppdatering blir man galen! Ser att mina följare ändå gått in och kikat, det ska bli bättre :) 



Just nu händer det så mycket i Williams liv, han börjar bli en stor kille! Sitter själv lite kortare stunder, försöker allt vad han kan att komma framåt, snart så! Han har nya ord varje dag ( läs läten) haha! Älskade unge. Livet går framåt helt enkelt. 





Vi har även hämtat hem vår fina enya, nu är hon i sovrummet där hon hör hemma, vaktar och sover gott ❤️ Känns bättre att ha hennes själ nära. Saknaden är hos oss varje dag och allt påminner så om henne. Vi har till och med funderat på att flytta då denna lägenhet är hennes, förstå mig rätt där. Vi flyttade hit mycket för hennes skull med, skogen nära osv. Nu känns de som om vi inte behöver vara här, vill närmre stan helt enkelt :) William har precis somnat så jag ska ha egentid med massa avsnitt av glee! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback