Våren är här!

Ganska säker på att våren är här då jag har pollen och känner redan av, mina ögon dör klidöden! Vill så gärna slita ut dem typ.. Men jag ska inte klaga för när de börjar är våren här :) 

Dagen idag har varit lång men väldigt bra! Hunnit med massa saker (: först vaknade jag och älskling upp och bestämde oss för att storstäda hela lägenheten och tvätta. Vände upp och ner på allt så nu är de rent här hemma (: efter tog vi en behövlig promenad och vi invigde även sittdelen för William! Det går att ligga i den också, men skönt att ha för att han kommer upp något mer, så nyfiken på omvärlden! 

Hemma igen lagade vi mat och hade det mysigt vid matbordet och William fick även smaka lite potatis, mums! Har även färgat håret idag, blev gult?! Så Alexander ska lägga i en till sen efter hans jobb, haha! Efter den tror jag de blir toppen (: färgade alltså håret ljust. 






Efter det kom Ida hit med kompisen miliam! Vi tog med barnvagnarna ut (och enya) i skogen på en rejäl promenad. Härligt va det! Blev även lite mys inne innan de drog sig hemåt. Nu ska jag snart se på farmen, kommer även upp ett inlägg snart med bilder på William och Nelly (: 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback