Sjukstuga

Fy farao, vilken natt det har varit.. Inte sovit en blund alls. Igår kväll kände jag mig inte riktigt kry men tänkte inte så mycket mer på det. Vaknade 1 h senare och hade fruktansvärt ont i örat! Hej öroninflammation. Det gjorde så ont, värre än att föda barn! På riktigt. Jag ville bara försvinna och hugga av mig örat, bad Alexander att göra det flera gånger om. Om jag ska vara ärlig, så grät jag hela natten. Ville bara att klockan skulle bli 8 så jag kunde boka en tid på vårdcentralen, långa hemska natt! William sov dock hela natten och vaknade vid 7, gav mig ett leende mitt i all min smärta, då smälte jag lite! Fick iallafall en tid direkt hos läkaren och de konstaterade en kraftig öroninflammation, kul.. Så nu knaprar jag antibiotika och massa smärtstillande. Som tur var ( eller tur i oturen) gick det hål förut så nu är den värsta värken över iallafall. Tur att Alexander har varit hemma under förmiddagen, hade aldrig klarat det utan dig ❤️









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback