Sjuk..

Åh, jag mår inte alls bra.. Har ont i varenda kroppsdel, hostar som tusan, snoret rinner och feber?! Kände mig som sagt något bättre förut men nu framåt kvällen har jag knappt orkat hålla william. Det är nu man förstår hur tufft ensamstående måste ha det! Jag har känt mig helt utmattad och inte som en bra mamma idag. Sådana dagar får man ha, lär komma flera. Alexander jobbar ju kvällar, får se om jag orkar med mig själv imorgon! Är ju rytmik på herrhagen imorgon som jag gärna vill gå på, snälla snälla kropp bli bra inatt! 




Kära underbara vän! Ta de lugnt och vila ut! Tycker du ska stanna hemma iaf en dag till även fast du känner dig bra så att du inte åker på't igen! Och du är en fantastiskt bra mamma tvivla inte på de! Krya på dig vännen! ❤️❤️❤️ Pussokram

2014-02-24 // 23:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback