Lördag

Idag vaknade jag upp och kände att det blir en bra dag, Alexander är ledig ❤️ Jag gick upp och städade lite eftersom vi fick bek vid 12 av min farbror Magnus, hans Martina och kusin Jacob :) mamma och pappa var också här en sväng. Vi fikade och det blev såklart massa mys med William (: fick även denna fina av dem 

Förskotts present till dop då de inte kan komma. Jättefint och uppskattat! (: 

Fick även denna puff till William av mamma och pappa i förskott för att inte krångla hem med den på dopet, har tittat flera gånger och velat köpt :) 

Mys tillsammans med min kusin Jacob 

Nu ska jag pyssla lite till inför dopet sen ska vi äta mat och mysa ner oss i soffan! Helt slut. 

Ha en mysig lördag! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback