Tiden

Igår fyllde jag 24 år. Känns som om tiden står still samtidigt som den flyger iväg. Dagen igår var faktiskt bra. Började med att jag fick frukost på sängen av mitt hjärta! Underbar. Fick även pengar till båda mina tatueringar jag ska göra, alldeles för mycket! Tack mitt hjärta ❤️ Senare kom farmor, farfar, mamma, pappa och Therese på lite tårta. Det var mysigt, men kändes tomt. Ingen enya man fick ge tårta till. Efter det åkte jag och Alexander till olearys för middag, han bjöd ut mig :) William var hos mina föräldrar så länge. Var jättegod mat och bästa sällskapet. Hade en konstig känsla hela dagen igår, precis som om de va fel av mig att känna lite glädje, kunde inte få bort klumpen och trycket över bröstet. Saknar dig så. Väl hemma igen kom Therese över och vi myste ner oss i soffan framför en film. ❤️ 

Dagen har varit jobbig idag, har inte alls mått bra. Fick migrän vid 11 och har inprincip legat på toan till kl 15. Mått skit. Tur att det känns bättre nu. Fick de nog för att de varit så mycket runt omkring mig, har varit för mycket. Allt blev även ännu jobbigare när jag tänkte på enya, så varit en tung dag. Trots de avslutas den helt okej, min stora syster, Pelle och Nelly har varit på besök. 

Blev massa mys och pizza. Nu ligger jag och William i sängen, han sover och jag ska snart göra detsamma. 

För varje gång jag gråter, för varje gång jag pratar om dig, känns de något bättre. Det kommer alltid vara ett tomrum i mig, men William ( din absolut favorit) fyller våra dagar med skratt. Du vakar över honom, det vet jag, han var din bebis. Puss på dig, från matte ❤️







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback