En bättre dag

Idag har min dag varit som titeln säger "en bättre dag".  Har verklijen kunnat slappnat av och haft ro i kroppen. Klumpen i magen har fortfarande varit där, men de räknar jag med. Har varit på rytmik med Ida och miliam och Marie och Isak :) blev massa sång och sen blev de fika för oss mammor. Herregud vad man märker att våra barn blir större, det är så kul att se hur alla utvecklas olika. William pratar extremt mycket och skrattat verklijen högst. Han är pratkvarnen. Isak är väldigt med vid händerna och väldigt duktig på att greppa saker, även att vända sig. Miliam är också i fasen där vändning från både mage och rygg är lätt som en plätt! Våra små killar utvecklas så mycket och olika, så kul att se!  Nu tränar vi Wille för fullt med att ligga på golvet för att vända sig, han gjorde de själv i sängen förut, så det är på gång! Varit dålig med att låta han ligga på golvet, men nu ska vi vändas! 


Miliam har vänt sig och William kör sina sit ups som vanligt! 

Efter rytmiken följde jag med Ida hem, blev bebis mys och hon bjöd även på mega go lunch! Hade en super mysig dag där mina tankar faktiskt kunde få vara med i nuet, så tack fina Ida och miliam! 



Nu sover William redan, helt slut efter idag. Jag ska se hockeyn tänkte jag!  





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback