Nu är det helg!

Nu äntligen har jag tagit helg!  Även om man har studier hemifrån nu så är de minst lika jobbigt ändå. Sen är jag sådär också att jag inte vill ha stökigt omkring mig så det bidrar till att jag även städar varje dag nu, haha! Men det är väl iofs bra! Jag och Marie delade upp vårt arbete lite idag, så har gjort klart det nu så jag inte behöver sitta i helgen! Så jag och min mage har suttit såhär efter lunch ett par timmar (:
 
 
 
 
Valde att göra allt idag eftersom att jag, Enya och Alexander åker till min stora syster imorgon och hälsar på. Det är en resa på 2 h30 min ungefär så kände att jag inte skulle ha tid i helgen. Vi ska vara där tills på söndag eftermiddag, ska bli jätte mysigt! :) Så idag/kväll kommer vi bara ligga hemma i soffan och ta det lungt, kanske ska gå ner i källaren nu och hämta upp lite mer kartonger, det suger i fingarna på mig, packa packa packa :)
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback