Liten utflykt

Nu ligger jag hemma i sängen, nyduschad och är totalt slut! Men det är av bra anledning såklart(: var hos syster och hennes familj igår förmiddags tills i eftermiddags och hälsade på. Haft det jätte mysigt med både sällskap, god mat och massa prat! Synd att de inte blev längre vistelse. Det händer inte allt för ofta. Dock sov jag så otroligt dåligt inatt, jag har fått sån hemsk halsbränna på nätterna, outhärdligt nästan. Gör att jag inte sover en blund typ. Sen på det fick jag även migrän ( att inte sova hemma gör ju inte saken bättre heller) så min kropp är trött nu! Men jag vill inte vara den som klagar, utan snart är vår prins här och jag står ut allt dessa få veckor som är kvar! :) ❤

Kom även underfund med när vi var hos syster att magen är en perfekt bricka för mig nu och framöver (;






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback