Fredag den 13:de

Fredag den 13:de idag, en del är säkert livrädda idag och en del bryr sig inte. Jag är den senare kategorin. visst, tycker det är extra kul att till exempel se en skräck film just detta datumet, men jag tror inte det är någon mer otursdaG än någon annan dag :) tyvärr har de inte blivit någon skräck film för oss här hemma , varken jag eller Alexander orkar och är trötta efter denna vecka :) vi ligger nu istället i sängen och slö tittar på tv :) 
 
 
har varit lite dålig på att lägga ut magbilder varje vecka, men här är iallafall magen vecka 34 (: tycker jag har växt sjukt mycket! Svårt att se själv, vad tycker ni? jag har även fått höra att magen sjunkit lite, vilket även jag tycker (: 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback