Design

Helvete vad svårt det är att fixa och trixa med bloggen. Just nu är jag hyffsat nöljd men skulle vilja göra något mer roligt med headern. Det kommer i veckan. Måste först hitta något bra program som man kan fixa det i, någon som har tips på program ( helst gratis då) ?
 
Förutom det så är jag himla trött, varit i gång hela dagen idag med skolan som är i full gång nu. Jag och Marie skriver på vår C uppsats och det är verkligen inte det lättaste som finns. Kom in i ett bra flöde idag och hoppas på att det fortsätter imorgon också (:




» Lina

Åh vad snyggt. Bra jobbat! Har du gjort det själv eller har Therese hjälpt dig? :D

Svar: Tack =) Har tagit en gratis design och ändrat om till mitt eget :D
Cassandra jonsson

2013-09-04 // 12:26:24

Jag använder mig av Photoscape, det tycker jag är bra :) när man väl fattar ;) haha

Svar: Jag tror jag testade det men jag fattade verkligen ingenting om jag minns rätt :D Men får nog kanske ge det ett försök till, tack för tipset :)
Cassandra jonsson

2013-09-05 // 11:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback