Tiden går fort!

Idag har jag och Marie skickat in vår uppsats inför seminariebehandling. tänk att vi är där. tiden har gått sjukt fort ändå och det hsr inte varit så skrämmande som alla sagt. Nu ska man inte säga för mycket då några saker är kvar, men det största jobbet är gjort! 
 
Nu är jag ledig igen i några dagar, tog helg idag (: skulle passa perfekt fall W ville kika ut nu, typ inatt eller imorgon, haha! jag vet att du kommer när du är redo, men mamma och pappa längtar efter dig så mycket ❤️! 
 

syster var även här en sväng på eftermiddagen, vi kikade på film och myste. Tog även en promenad till affären för att handla lite. 
enya, min solstråle och fotomodell till hund❤️
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback