Mamma ledig

Nu har jag gått på mamma ledighet, känns jätte konstigt! Vad ska jag göra om dagarna? Umgås med min lilla prins såklart, men han är ju då lugn och go. Måste hittA en syssla (: ska gå med i en mamma grupp också, kan nog vara kul att tyngd med andra mammor och barn :) jag börjar förstå nu mer och mer att jag är mamma, och vet ni? Det är det mest underbaraste man kan vara. ❤️ 
 
nu har även alla mina klasskompisar gått it på den sista praktiken för utbildningen som jag har valt att göra i mars, så glad att det gick att fixa! Och på tal om skolan, jag och Marie fixade C uppsatsen! Den är godkänd! Det är helt underbart, största man gjort typ ju! tack Marie för bästa kompanjonen (: ❤️





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback