Jag vet att det är dålig uppdatering

Jag kan inte minnas när jag senast uppdaterade här, jag kommer skylla på att jag har mycket nu. Vet att det egentligen inte är en ursäkt ;) snart så, snart kommer jag igång igen. Snart slut på denna kursen i skolan som är rätt omotiverade. Håller på att skriva pm med Marie om vår C uppsats till hösten, men som tur är ska vi bara fin slipa på den imorgon sen är den klar :) dock så påbörjas en hemtenta direkt efter, så som ni förstår så är de inte så mycket att skriva om just nu :)

Det som är skönt just nu iallafall är att vädret är sjukt bra! Har precis varit ute och gått med lina och Vovvarna i nästan 2 h, underbart! Enya är helt död här hemma nu, men då kan jag åka på bil bingo ikväll utan dåligt samvete :D hade tänkt mig vinna lite pengar :)


Detta är den uppdateringen ni får än så länge, kanske är på gång tillbaka:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback