Bara vara.

Ligger i soffan, helt utslagen i shorts och sportbehå. Det är så sjukt varmt ute, eller ja mer typ åskväder. Idag är en sån dag jag inte känner för att göra någonting alls. Bara vara. Enya och jag mötte upp Lina och Charlie på en morgon promenad, de va skönt att komma ut och röra lite på sig (: Enya badade som vanligt, förstår inte hur en hund kan vara så kär i vatten?! finns inget som är roligare än det. Jag har försökt att varje dag vara ute på längre promenader med enya, sådär 2 h långa. Skönt för både henne och mig( mitt friskis kort har gått ut så ska köpa nytt) att få motion (;
 
Nu ska jag och Alexander kolla på en film, sen ska han iväg till jobbet. Fast ikväll är det ju hockeyn som gäller och då antar jag att det blir pizza till, det hör ju lite till faktiskt, heja sverige!
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback