Välkommen vecka 22

Idag går vi in i vecka 22, tiden bara springer iväg! Antar att det är så nu, men att tiden kommer gå extremt sakta sen när det verkligen närmar sig. Tänkte jag skulle ta en bild under veckan, lägger ut varje vecka (: Om ett tag är det även dags att börja med barnmoskebesöken, det ska bli spännande!  Jag har även börjat känna av lillkillen därinne. Någon gång per dag känner jag honom sparka lite lätt, det är helt underbart! Har antagligen känt av det ett tag, men inte kunnat koppla till att det är han. Det är iallafall hur mysigt som helst :) Vår prins!
 
 
 
 

Från det ena till det andra, jag klarade min omtentamen!! Så himla glad. Jag har även överklagat på en del som var med på den ordinarie tentan, och idag fick jag det att gå igenom så jag blev godkänd på allt! Måste säga att det är något jag gått och tänkt på varje dag och grundat över, men nu är det bara att släppa :) 
 
Har varit ute på en promenad med Lina och vovvarna idag också, det var nästan för varmt att gå! Men det var skönt att röra på sig och babbla lite. Imorgon ska vi, jag, Therese, Lina och Majda iväg på uteservering och gotta oss!
 
 
 
 
I helgen var jag även på dop i skåne, och de var jätte mysigt att få träffa min bror med hans familj. Dopet var även jättefint och oliwer, som han heter, var så söt och go! Tårtorna som var på dopet var så sjukt fina, charmiga och goda! Måste säga att man själv får lite insperation inför vårt kommande dop :) Slänger in en bild på en av tårtorna och även min kälnning jag hade på dopet(:
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback