Snart sommarlov

Go'kväll!

Precis lagt mig i sängen, ska sova tänkte jag eftersom att jag har tenta imorgon. Är inte alls pigg på det, jag har redan tagit sommarlov i mitt huvud. Det får gå som de går, gör väl om annars (; är ledig 2 dagar sen drar dock jobbet igång, men fick ett väldigt bra schema så är nöjd ändå!

Förresten så har min syster kommit hem ifrån Turkiet nu, hemma för att stanna! Det är så skönt att ha henne på hemmaplan. Ska ha myskväll imorgon tillsammans, ska sova där för är hundvakt åt mamma och pappa, de ska till Ullared!! Jag vill också dit, vill köpa massa saker. Mest bebis saker såklart! De kliar i mina fingrar :)

Nej, nu ska jag sova! Hoppas ni har en fin fredag.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback