Min vecka.

Hallå!
Har inte uppdaterat på någon dag, har haft fullt upp hela veckan verkligen. Therese har varit på besök denna vecka och dagen efter vi var ute och åt ( alltså i onsdags) var jag, majda, Therese och lina ute på Hammarö i solen och hundarna såklart! Himla mysigt. I torsdags var jag på jobb hela dagen och i fredags var ju midsommar. Var en alldeles perfekt dag tyckte jag. Bra sällskap, god mat och mycket skratt. Vi grillade och sen åt vi glass med massa goda tillbehör. Stina kom även hem och var med på midsommar, va kul att träffa henne också! Alla var verkligen samlade (: i går hade jag och Therese en dag tillsammans, vi hade planerat ett tag att ta massa kort på mig och Alex ( kommer ut senare) och vi bjöd även henne på mat (: enya fick leka med dumle och hon var även super nöjd!

Idag har jag och Alexander haft en dag tillsammans, när hände de senast? Evigheter sen. Man behöver få vara själva ibland med både vänner och familjen för att må bra (: vi ska baka massa gott sen och vi har varit ute i solen och gått på stan idag. Jag älskar min kolla familj och ser så mycket fram emot att den ska bli större (:

Här kommer bilder från hela veckan och midsommar (:






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback