Intensiv dag

Halloj =) denna dagen har känts som 2 dagar ungefär. Har hunnit med en hel del faktiskt, sånt jag gått och dragit på. Ringde min barnmorska om min migrän, har haft väldigt mycket anfall nu på 3 veckor som jag inte brukar ha. Kan ju inte ta något läkemedel heller, så kände att jag behövde råd och läkemedel. Fick citodon utskrivet så hoppas på att det ska hjälpa :) var även iväg till csk och signerade en del anteckningar, fixade pass och köpt dop present. Som tur va hade jag sällskap av majda och vi tog oss även en en lunch i det fina vädret (: har övervarit iväg oxh köpt en ny dammsugare, våran la bara av!! Så fick lite små panik av att inte kunna dammsuga. Detta har varit min dag, nu ska jag få fot massage av min sambo, verkligen ömma fötter idag!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback