Allt flyter på.

Nu har jag kommit igång med sommarjobbet ordentligt och har massa pass.Jag fick en liten smygstart och harft det väldigt skönt hitills, men nu är det iallafall 4 pass per vecka. Det gillas! Älskar att jag inte jobbar 100 % och kanha några dagar ledigt emellan åt. Jag trivs iallafall som fisken i vattnet på avdelningen. Med min mage går det också bra, än så länge har jag inte känt av något i från jobbet och hoppas på att det kommer fortsätta så. Det gäller bara att tänka en gång extra på hur jag ska utföra en syssla, så går det susen! En bild på magen från denna vecka föresten, den växer!
 
 
 
Föresten, så har vi hittat en längenhet!! Ett byte blir av i slutet av augusti om både vi och personen vi ska byta med blir gokända (vilket inte verkade vara några problem alls). Himla glad! allt bara flyter på, håller alla tummar för att detta också ska gå vägen som vi vill =)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback