Work out

Ännu en jobbdag är gjord, nu är jag ledig i 2 dagar (: dock behövs det pluggas lite men de hinns med. Efter jobbet blev det hem och ta enya på en runda sen iväg till Friskis för ett gympa/medel pass med Ronja. De var riktigt roligt eftersom de var nytt upplägg för i år och de va svettigt vill jag lova (:

Nu har jag precis ätit kvällsmat och resten av kvällen ska jag spendera med Alexander framför en film och naturgodis ( bättre än chips och de är faktiskt fortfarande helg) höhö





» Lina

Kan inte sluta tänka på livmoder nu :D haha

Svar: hahahaha! nej. så fort jag öppnar mitt skåp till glas så kommer alltid livmoder upp :D
Cassandra jonsson

2013-01-14 // 23:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback