shoppingrunda!

Spenderat min dag på stan med alexander idag. Vi gick upp, betalade alla räkningar sen blev det en shoppingrunda på stan (: Allt mitt smink var typ slut (typiskt att man måste köpa allt vid samma tillfälle), så det vara bara att handla på. Det blev mascara, rouge, foundation, puder, brynpenna och ögonskugga. Var även tvungen att köpa mig ett par nya svarta jeans då mina inte ens är svarta längre, behövligt! Hittade även en söt tröja som jag bara var tvungen att köpa med (: haha! Nu ska jag nog hålla i pengarna eftersom det är så att barndomsgänget och jag ska till uppsala helgen innan nästa lön så det lär gå en del där, har iofs redan lagt undan som tur är :)
 
Detta blev det idag: 
 
Ikväll blir det bara att ta det lungt och ha mys hemma med min kära sambo. Imorgon däremot så väntas det utgång:D 
 
Hoppas ni får en mysig fredag!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback