Nyår

Idag är det första dagen på det nya året och jag mår lite sisådär måste jag säga. Börjar bli sjuk tror jag och bakis på det, men va gör det? ;D

Igår va det en alldeles perfekt dag och kväll. Jag och Alexander tog en lång promenad med enya på förmiddagen, gick i lite mer än 2 timmar, va verkligen skönt, speciellt för enya :) senare lagade vi mat tillsammans och vi serverade oss entrecote med klyftpotatis och vitlöks smör. Till efterrätt åt vi en påhittad egen " cheesecake" med kesella och digestive och hallon på (: va skit gott alltihopa! Vi satt och drack vin tillsammans och spelade även Bingolotto, utan vinster. Hann även med att spela monopol innan klockan slog 12 :) jag och älsklingen skålade på balkongen och jag fick en nyårspuss <3 vi tog med enya ut på balkongen och hon brydde sig knappt, så vi gick ut och gick 5 över 12 då det small som mest och så duktig va hon (:

Eftersom att enya hanterade fyrverkerierna så bra så väntade vi tills de typ inte smällde något och sen gick vi till Jonas, Lisa och söte Alice :) avslutade våran nyår med bra sällskap och gott att dricka.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback