Ny vecka

Idag är det måndag, och 1 vecka kvar tills jag börjar termin 5 och kursstart igen. Tiden går för fort ibland. Denna vecka är det plugg för det sista på kursen som jag går nu och inplanerat jobb också. Får passa på när man kan att jobba =) Söndagen igår avslutade jag iallafall bra med mys framför filmen Flight och alexander hade även köpt med naturgodis och ramlösa hem. <3
 
Gick upp imorse vid halv 11 eftersom jag och alexander skulle ta mina föräldrars hundar ut på en runda. Vi tog med enya såklart eftersom at hon verkligen ÄLSKAR zeke (deras hund). Nu sitter jag i soffan och börjar bli lite rastlös.. Vet inte vad ajg ska göra idag förutom att träna ikväll vid 18 med Ronja. Kanske ska städa eller tvätta? Något måste jag få gjort.
 
Ha en bra dag!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback