Måndag = mycket gjort!

Som jag skrev imorse blir jag rastlös av att inte ha något bestämt att göraoch vet jag att det finns saker här hemma som faktiskt kan göras, måste de ske innan jag kan sätta mig i soffan! Så jag gick ner i tvättstugan och började tvätta. Samtidigt emellan turerna ner dit så städade jag, blev en hel del gjort :)

Efter jag va klar med det så drog jag och Alexander hem till farmor och farfar på kvällsfika :) så härligt att se dem och vara hos dem. Mina fina <3 efter det så tänkte vi åka hem och när vi skulle svänga in på parkeringen får jag ur mig " jag behöver en dator" så Alexander gjorde en u sväng och tog mig till siba där vi inskaffa oss en ny dator :) himla nöjd måste jag säga. Är Windows nu igen , så van med Mac nu så tar lite tid och saken gör det inte lättare när det är Windows 8, haha!





Åh nice! :D Älskar asus, fick en av Tommie i födelsedagspresent. Hoppas den funkar bra :)

vi får ses snart, kram

2013-01-15 // 22:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback