Hund promenad

Nu är äntligen termin 4 avslutad och jag hat klarat allt denna termin utan några problem. Hade seminarium idag och jag och marie som gjort arbetet tillsammans fick ett "starkt" godkänt som vår lärare sa. Tycker det låter lite sådär,antingen är det ju ett G eller VG som kommer in tillslut som ressultat. Men himla skönt! Denna terminen har bara sprungit förbi känns det som. Men jag är nöjd och faktiskt stolt över mig själv som komit såhär långt och som har fixat allt hitills. Visst har man fått göra om något lite här och var, men har fixat det och aldrig direkt legat efter (: Nu är det bara 2 terminer kvar, sen är jag klar! Känns lite nervöst faktiskt, men antar att allt faller på plats snart :)
 
När jag kom hem så hämtade jag enya och klädde på mig varmt och mötte upp Lina med vovvarna. Det blev en lång runda i det härliga vädret, vi va ute nästan 2 timmar! Det behövdes verkligen, inte bara för min del utan även för Enya. Haft lite dåligt samvete över att hon inte fått någon rejäl promenad på några dagar. Nu ligger hon iallafall helt utslagen i soffan efter rundan :) Det är också väldigt roligt att se att Enya kommer så bra överens med Tyra & Charlie ( Linas hundar). 
 
Nu ska jag titta lite på tv, sen vid halv 6 tiden drar jag mig mot friskis för ett core pass med Ronja! :)
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback