Härliga söndag.

Även om jag är bakfull idag ( var ute igår, lyckad kväll ) så har det varit en härlig söndag! Vaknade runt halv 10 och 1 timme senare tog jag med enya och mötte mamma och zeke. Vi gick en riktigt lång runda och va ute i 2 timmar. Hade tänkt att gå runt kroppkärrssjön men det blev istället att vi gick  sjön. Har sagt att jag aldrig skulle gå på is när det är vatten under, men de va några som precis hade kollat hur djup isen var och de va 30 cm tjock is över allt så lite pepp från mammas håll vågade jag mig över. man tror inte att den lilla  sjön är så stor, men det tog oss ett bra tag att gå över (: Det var så himla härligt när solen låg på över oss och det var folk överallt som åkte skidor, pimplade och åkte kälke :) 
 
Min fina enya!
 
 




» Lina

Modigt! :)

Sv: Provträning är gratis alltid tror jag, men jag ska använda icarabatten sen tänkte jag (:

2013-01-20 // 21:13:13

Fin hon är :)

2013-01-22 // 09:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback