Effektiv dag

Idag har jag hunnit med massor! Började dagen med att ställa kl på halv 9 eftersom jag och Majda skulle träna på morgonen. Det blev 30 min crosstrainer och sen tränade vi mage, armar och ben i gymmet (: riktigt härligt! När jag kom tog jag enya på en runda på 1 timme och jag släppte henne helt själv!! Massa med korv i jackan haha, men det gick susen! Blir så glad av att det faktiskt går framåt. Tror mycket ligger hos mig med, att jag är rädd att hon inte lyssnar och springer iväg, något jag behöver bearbeta :) tog dock bussen till kroppskärrsjön eftersom det är så förbaskat kallt! Det gillades inte sv enya, haha!

Hann med att storstäda efter det och laga mat, och nu ikväll var jag hos Marie på film mys! :) imorgon bjuds dagen på att dra en runda på stan med Alexander! <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback