Min djävul

Gick upp imorse och drog iväg till gymmet, kände mig riktigt duktig speciellt innan jobb! Men det blev inte så lyckat som jag väntade mig. När jag precis tränat klart och ska duscha så får jag migränanfall, ser inte ett skit och blir helt svag i hela kroppen. Eftersom jag var där själv var det faktiskt lite läskigt och jag ringde Alexander på en gång. Var bara att ringa jobbet på plats också, aldrig en chans i världen att jag skulle vara kapabel till att jobba idag. Alexander hämtade mig och det blev plums i sängen. Men idag var det ett sånt anfall som inte ville ge med sig och som gjorde att jag kräktes hela tiden. Under tiden jag har migrän så vet jag inte vart jag ska ta vägen, det hjälper inte med någonting.. Jag vet att jag till och med säger till Alexander att jag vill försvinna och dö för stunden. Jag kan inte ha det såhär längre. Även om det inte är lika ofta jag får mina anfall nu men de är tusen gånger värre! Jag ska ringa till min läkare och be om hjälp, för jag orkar faktiskt inte.
 
Min kära pojkvän är iallafall helt underbar när det gäller min migrän. Han ligger med mig i sängen och trycker som bara den på den sidan jag har ont (tryck på sidan som gör ont lindrar något) och lämnar mig inte för en sekund om han är hemma. Han står vid min sida när jag kräks eftersom jag får ren panik av att vara själv, det känns som om min kropp äter upp mig. Du är helt enkelt bäst Alexander ♥
 
 




Usch vännen jag lider med dig, önskade att det fanns något jag kunde göra! Jag får helt enkelt byta inriktning plugga till biolog och komma på värsta mirakelmedicinen för migrän. !! Hoppas du får hjälp av doktorn så du får ett slut på skiten! Puss o Kram Love you!

2013-02-11 // 22:38:13
» Lina

Fy :( Jag lider med dig, kan inte föreställa mig detta :(

2013-02-12 // 18:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback