Fina väder, stanna!

Vilket fint väder det är idag! Bara av att kolla ut blir man glad,hoppas på att det fortsätter såhär och att snön smälter bort (: Känner mig dålig dock som sitter inne, men tvättar just nu så har inte så mycket till val, njuter ändå av att solen kikar in här! Har jobbat nu idag, slutade vid halv 2 och var helt slut när jag kom hem. Har varit ute med barnen idag och lekt, tar på krafterna (; Så jag och Enya tog oss en tupplur såhär på eftermiddagen, de va skönt!
 
 
Ska snart packa ihop mina saker som jag ska ha med till Västerås under helgen, då blir det ännu en roadtrip! Ska hälsa på Therese, jag och Lina :) Ska bli kul att få komma dit igen. Jobbar hela dagen imorgon så hinner inte med att packa ihop då, så det får bli nu (: 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback