Effektiv dag.

Idag mår jag mycket bättre och känner mig som en ny människa (: Om jag ska se något positivt med att ha ett migrän anfall är det väl att jag vet att det dröjer till nästa gång. Jag kan slappna av ett tag utan att behöva tänka på det innan jag somnar och att det ska förstöra dagen (:
 
Idag har jag iallafall tränat med Majda. Vi drog oss till gymmet vid 11 tiden och va i gymmet i 40 minuter. Riktigt härligt att få lite styrka. Efter det gick vi in till spin salen och körde 60 minuter. Va spin bas pass men jag och Majda gjorde det till minst ett medel pass genom att stå och cykla betydligt mer :D Idag är jag nöjd med träningen och imorgon blir det ett box pass med Ronja på kvällen.
 
Har även påbörjat min hemtenta idag och jag kom in ett flow! har snart skrivit 4 sidor av 5 så inte så mycket kvar, känns väldigt skönt. Ska bli klar med den innan helgen tänkte jag så att den är ur världen.
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback