bakis

Ligger i sängen nu och ser på p.s i love you, bra film faktiskt med både komedi och drama. Läste den boken för flera år sedan och har även sett filmen tidigare :) 
 
Idag har det verkligen varit en äkta bakis dag, dock känner jag mig väldigt nöjd ändå eftersom jag och Majda möttes imorse vid 12 tiden och gick ut och gick i hela 2 h 30 min ;o Såklart var Enya också med, så hon har fått sitt idag och det känns riktigt bra (: Kände mig piggare och när vi kom hem hit så var vi faktiskt värda lite pizza, haha! Det är ett måste också när man är bakis. 
 
Såklart har vi också sett på melodifestivalen och även Marie kom förbi. Var verkligen ingen höjdare det startade med, knappt så att man ville fortsätta att titta.. Får hoppas det blir bättre bidrag här framöver!
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback