Torsdag

Igår kväll var de första gången som William skrek och var ledsen då det inte var tröstbart. Det varade inte så länge, till och från i 2 timmar, men vad hjälplös man kände sig! Oftast hjälper antingen mat, byte av blöja eller närhet. Inget hjälpte! Alexander kom sen på att han älskar ju att titta på lampor så han blev lugn och nöjd när de stod och titta på det (: jag tror han hade väldigt magknip för efter att ha bajsat så gick de över :) tänk de som har så varje dag, glad att vi inte hsr de då.. Ännu isf (; 

Idag har Marie varit här på besök, vi fixade det allra sista med vår uppsats och snart är den publicerad! Tänkte jag ska lägga ut den här på bloggen så går ni läsa om det är intressant vill säga (: vid 2 var jag till BVC med William för första läkarbesöket, allt var så bra så. Nu är han hela 58 cm och väger 5160 gram, min lilla pojk ❤️






» Lisa

Haha men Gud vilken liten minialex!! :D

Svar: Gaha jag vet, så himla lika så det är läskigt :D
Cassandra jonsson

2013-12-05 // 18:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback